Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Ὁ Ὀρθόδοξος Χριστιανικὸς Ἀγωνιστικὸς Σύλλογος

Βόλος 15/1/2011
Κύριε Διευθυντά,

Διαβάζοντας τὴν ἀπὸ 12.1.2011 δημοσιευθεῖσα στὴν ἐφημερίδα «ΘΕΣΣΑΛΙΑ» τοῦ Βόλου ἐπιστολὴ τῆς Ἰσραηλιτικῆς Κοινότητος τοῦ Βόλου πρὸς τὸν Μητροπολίτη Δημητριάδος κ. Ἰγνάτιο, θέτουμε στὴν κοινὴ γνώμη τοὺς παρακάτω προβληματισμοὺς καὶ σκέψεις ποὺ ἀφοροῦν τὴν συμπεριφορὰ καὶ τὴ δημόσια τοποθέτηση τοῦ κ. Ἰγνατίου ἐναντίον τοῦ συνεπισκόπου του Μητροπολίτου Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, ὡς πρὸς τὶς θέσεις ποὺ αὐτὸς διετύπωσε καταφερόμενος εἰς βάρος τοῦ Διεθνοῦς Σιωνισμοῦ. Στὴν ὡς ἄνω ἐπιστολή της ἡ Ἰσραηλιτικὴ Κοινότητα ἐπαινεῖ, συγχαίρει καὶ εὐχαριστεῖ ἰδιαίτερα τὸν Μητροπολίτη κ. Ἰγνάτιο ἀναγνωρίζοντας τὸν ὡς ποιμενάρχη τῶν ἰδίων καὶ γνήσιο ἐκφραστὴ τῆς Χριστιανικῆς θρησκείας.
Βόλος 15/1/2011


Κύριε Διευθυντά,

Διαβάζοντας τὴν ἀπὸ 12.1.2011 δημοσιευθεῖσα στὴν ἐφημερίδα «ΘΕΣΣΑΛΙΑ» τοῦ Βόλου ἐπιστολὴ τῆς Ἰσραηλιτικῆς Κοινότητος τοῦ Βόλου πρὸς τὸν Μητροπολίτη Δημητριάδος κ. Ἰγνάτιο, θέτουμε στὴν κοινὴ γνώμη τοὺς παρακάτω προβληματισμοὺς καὶ σκέψεις ποὺ ἀφοροῦν τὴν συμπεριφορὰ καὶ τὴ δημόσια τοποθέτηση τοῦ κ. Ἰγνατίου ἐναντίον τοῦ συνεπισκόπου του Μητροπολίτου Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, ὡς πρὸς τὶς θέσεις ποὺ αὐτὸς διετύπωσε καταφερόμενος εἰς βάρος τοῦ Διεθνοῦς Σιωνισμοῦ. Στὴν ὡς ἄνω ἐπιστολή της ἡ Ἰσραηλιτικὴ Κοινότητα ἐπαινεῖ, συγχαίρει καὶ εὐχαριστεῖ ἰδιαίτερα τὸν Μητροπολίτη κ. Ἰγνάτιο ἀναγνωρίζοντας τὸν ὡς ποιμενάρχη τῶν ἰδίων καὶ γνήσιο ἐκφραστὴ τῆς Χριστιανικῆς θρησκείας.

Εἶναι ἀπορίας ἄξιον πῶς ὁ ποιμενάρχης τοῦ ὀρθοδόξου ποιμνίου τῆς Μητροπόλεώς μας θεωρεῖται παράλληλα καὶ ποιμενάρχης τῶν Ἑβραίων τοῦ Βόλου καὶ μάλιστα πραγματικὸς ἐκφραστὴς τῆς Χριστιανικῆς πίστεως ποὺ διδάσκει τὴν ἀγάπη καὶ μόνο τὴν ἀγάπη.

Θὰ περίμενε κανεὶς ὁ κ. Ἰγνάτιος νὰ ἐπαινέσει τὸν συλλειτουργὸ καὶ συνεπίσκοπό του συνοδικὸ ἱεράρχη κ. Σεραφεὶμ γιὰ τὶς δηλώσεις του, στὶς ὁποῖες ἀναφέρθηκε σὲ ἀληθινὰ περιστατικὰ καὶ συγκεκριμένα πρόσωπα ἐλέγχοντας τὸν διεθνῆ Σιωνισμὸ καὶ τὰ ὅσα δεινὰ αὐτὸς ἐπιφέρει ἀναντίρρητα στὴν ἀνθρωπότητα καὶ ὄχι τοὺς Ἑβραίους, (ποὺ ὡς ἀνθρώπους καὶ συμπολίτες μᾶς ἀποδεχόμαστε καὶ ἀγαποῦμε). Ὁ κ. Ἰγνάτιος, ἀντίθετα, ὑπερασπίστηκε τοὺς Σιωνιστὲς καὶ ὄχι τὴν ἀλήθεια. Ἦρθε ἀρωγὸς καὶ συνοδοιπόρος στὴν παγκόσμια ἐκστρατεία τους, ποὺ στοχεύει στὴν φίμωση κάθε ἐλεύθερης φωνῆς ποὺ θὰ τολμήσει νὰ ἀποκαλύψει τὰ σκοτεινὰ σχέδιά τους, ἄρα καὶ στὴ φίμωση τῆς φωνῆς τοῦ Σέβ. Πειραιῶς κ. Σεραφείμ. Καὶ ἐνῶ γνωρίζει καλὰ τὴν πραγματικότητα ὁ κ. Ἰγνάτιος, πῆρε τὸ μέρος τῶν Ἰσραηλινῶν, κατηγορώντας τὸν Πειραιῶς γιὰ «ρατσισμὸ καὶ ἀντισημιτισμό»! Σημειώνει μάλιστα στὴ σχετικὴ ἀνακοίνωση ποὺ ἐξέδωσε (ὑποκρινόμενος), ὅτι «τὰ λόγια του Πειραιῶς δὲν μποροῦν νὰ ἐκφράζουν τὴν πίστη καὶ τὴν αὐτοσυνειδησία τῆς Ἐκκλησίας. Ἰδιαίτερα τοῦτες τὶς ἡμέρες, οἱ Ὀρθόδοξοι χριστιανοὶ δὲν λησμονοῦμε ὅτι ὁ Κύριός μας Ἰησοῦς Χριστὸς γεννήθηκε Ἑβραῖος».

Πῶς εἶναι δυνατὸν ἕνας ἄνθρωπος σὰν τὸν Σεβασμιώτατο κ. Ἰγνάτιο νὰ συγχέει τόσο σοβαρὰ θέματα καὶ νὰ μὴ μπορεῖ νὰ διακρίνει κάτι ποὺ κι ἕνα μικρὸ παιδὶ μπορεῖ νὰ κατανοήσει. Ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς δήλωσε (καὶ συμφωνοῦμε ἀπόλυτα μὲ τὴ θέση αὐτὴ) πὼς τιμᾶ τοὺς Ἑβραίους, ἀλλὰ καταγγέλλει τὸν ἀντιχριστιανικὸ καὶ ἀνθελληνικὸ Σιωνισμό, τὸν ὁποῖο καὶ οἱ ἴδιοι οἱ Ὀρθόδοξοι Ἑβραῖοι καταγγέλουν, «καταδεικνύοντες ὅτι ἡ θεολογία τῶν Σιωνιστῶν ἡγετῶν μὲ τὴν σφοδρὰ ἐπιθυμία τους γιὰ τὴν πραγμάτωσι τοῦ ὀνείρου παγκόσμιας ἐξουσίας καὶ ἡγεσίας διεστράφη ἀπὸ τὸν θεϊσμὸν τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης τῶν Προφητῶν καὶ τῶν Δικαίων, εἰς Ἐωσφορισμὸν καὶ Σατανισμὸν ἀποδεχθέντες τὴν θεολογία τοῦ Δυϊσμοῦ καὶ ἀναμένοντες ὡς “Μεσσία τῆς δόξης” τὸν ἀναγγελόμενον εἰς τὸν αἰώνιον λόγον τοῦ Θεοῦ ἄνθρωπον τῆς ἀποστασίας καὶ τῆς ἀνομίας, τὸν ὡς Ἀντίχριστον ὀνομαζόμενον»(ἴδ.δηλώσεις Μητρ.Πείρ.ἰστοσ.ἀκτίνες 7.1.11), παρουσιάζοντας πολλὰ ἱστορικὰ γεγονότα.

Δὲν κατάλαβε o κ. Ἰγνάτιος ὅτι ὅποιος καταφέρεται ἐναντίον τῶν ἐκτροπῶν τοῦ διεθνοῦς Σιωνισμοῦ καὶ τῶν ἐγκλημάτων του σὲ διάφορες χῶρες κατηγορεῖται ὡς ρατσιστὴς καὶ προσπαθοῦν νὰ τὸν φιμώσουν μὲ ποικίλους τρόπους; Δὲν ἀντελήφθη, οὔτε ἄκουσε ποτέ του, ὅτι ὁ Σιωνισμὸς ἐλέγχει τὸ παγκόσμιο οἰκονομικὸ καὶ πολιτικὸ γίγνεσθαι, τὸ τραπεζικὸ σύστημα, τὰ Μ.Μ.Ε., ὅτι ἐπιδιώκει τὴν διάβρωσι κάθε μορφῆς ἐξουσίας, ἀκόμη καὶ τῆς ἐκκλησιαστικῆς στὴν ὁποία καὶ ὁ ἴδιος ἀνήκει; Ποιὸς τελικὰ εἶναι ὁ ρόλος του στὴν Μητρόπολή μας; Μὲ τὴν ἐνέργειά του αὐτὴ ἀπέδειξε ποιοὺς θεωρεῖ φίλους του. Οὔτε καν τὸν συγκίνησε ὁ μὲ παρρησία ἔλεγχος ποὺ ἀσκήθηκε ἀπὸ τὸν συνεπίσκοπό του κ. Σεραφεὶμ ἀλλὰ προτίμησε νὰ τὸν «ἀδειάσει» (ὅπως δημοσιεύθηκε στὸν τύπο), πρὸς χάριν τῶν Σιωνιστῶν, ὅπως προτιμᾶ τοὺς Οἰκουμενιστὲς ἀπὸ τὰ πνευματικά του τέκνα, τὰ ὁποῖα, ἐπειδὴ τοῦ ὑποδεικνύουν τὶς δογματικὲς καὶ ἐκκλησιολογικὲς παρεκκλίσεις καὶ ἀντορθόδοξες θέσεις τοῦ (συμμετοχὴ ἐνεργὴ καὶ ἀποδοχὴ τῶν ἀποφάσεων τοῦ ΠΣΕ, συμμετοχὴ σὲ διαλόγους καὶ συμπροσευχὲς μὲ τοὺς Ἀγγλικανοὺς καὶ Παπικούς, λειτουργίες κεκλεισμένων τῶν θυρῶν μὲ Ἀγγλικανοὺς καὶ ἱέρειες, κατὰ τοῦ ὁμολογιακοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν, ἀνάγνωση μεταφρασμένων κειμένων τῆς θείας λατρείας, ἵδρυση Ἀκαδημίας θεολογικῶν σπουδῶν ὅπου διδάσκεται ἡ μεταπατερικὴ θεολογία κ.α., ἐκκοσμίκευση τῆς Ἐκκλησίας κ.α.) συνηθίζει νὰ τοὺς ὀνομάζει φανατικούς, ἀκραίους, ζηλωτὲς καὶ σοῦπερ ὀρθόδοξους!

Πῶς εἶναι δυνατὸν ἡ Ἰσραηλιτικὴ κοινότητα τοῦ Βόλου, πιστοί της Ἑβραϊκῆς θρησκείας, (πολλὰ ἀπὸ τὰ κείμενα τῆς ὁποίας περιπαίζουν καὶ ὑβρίζουν αἰσχρότατα τὴν Παναγία μας καὶ τὸν ἱδρυτὴ καὶ ἀρχηγὸ τῆς Χριστιανικῆς πίστεως τὸν σταυρωθέντα καὶ ἀναστάντα Κύριο ἠμῶν Ἰησοῦ Χριστό, νὰ ἐπαινοῦν καὶ νὰ θεωροῦν γνήσιο ἐκφραστὴ τῆς ἕναν Ἐπίσκοπό του Χριστιανισμοῦ; Εὔλογά μας ἔρχεται στὸ νοῦ τὸ τοῦ ἄγ. Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου «Ὁ τοῖς ἐχθροῖς τοῦ Βασιλέως Χριστοῦ συμφιλιάζων, οὐ δύναται τοῦ Βασιλέως φίλος εἶναι, ἀλλ’οὐδὲ ζωῆς ἀξιοῦται, ἀλλὰ σὺν τοῖς ἐχθροῖς ἀπολεῖται... ».

Δυστυχῶς, στὴν ἐποχὴ τῆς συγκρητιστικῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὅλα μποροῦν νὰ συμβοῦν, ἀφοῦ μέσα στὴ χοάνη τοῦ πανθρησκειακοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἡ πίστη τοῦ ραββίνου τοῦ Βόλου καὶ ἡ πίστη τοῦ κ. Ἰγνατίου συναντῶνται, καθ’ ὅσον τὸ κοινὸ χαρακτηριστικὸ γνώρισμα τῶν δύο πίστεων, δὲν εἶναι ἡ μοναδικότητα τῆς ἀποκεκαλυμένης ἀλήθειας τοῦ Εὐαγγελίου, ἀλλὰ μία ψευδεπίγραφη ἀγάπη καὶ μία ἀόριστη πίστη σὲ ἕνα κοινὸ ἀπροσδιόριστο Θεὸ (τῶν μονοθεϊστικῶν θρησκειῶν σύμφωνα μὲ τοὺς οἰκουμενιστές), τελείως διαφορετικὸ ἀπὸ τὸν Τριαδικὸ Θεὸ τῆς Ὀρθοδοξίας.

Ἡ πιὸ πάνω ἐπιστολὴ τῶν Ἰσραηλινῶν, δὲν ἐκφράζει τὶς εὐχαριστίες της στὸν κ. Ἰγνάτιο ὡς Ἕλληνα πολίτη, ποὺ στὰ πλαίσια τῆς ἐλευθερίας τοῦ λόγου καὶ τῆς Δημοκρατίας ὑποστήριξε τὶς θέσεις τῆς Κοινότητάς τους δημοσίως καὶ κατήγγειλε τὶς δηλώσεις τοῦ Μητροπολίτου Πειραιῶς, ἀλλὰ τονίζουν ὅτι τὸν ἐπαινοῦν ὡς Ἐπίσκοπο, καὶ τὸν θεωροῦν μάλιστα, ὡς πραγματικὸ ποιμενάρχη τους! Ὅσο καὶ νὰ θέλουμε νὰ κάνουμε τὰ στραβὰ μάτια καὶ νὰ παραθεωρήσουμε τὸ μήνυμα αὐτῆς τῆς ἐπιστολῆς, δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ μὴν ἀντιλαμβάνεται καὶ ὁ πλέον ἁπλός, καλοπροαίρετος ὀρθόδοξος χριστιανός, ὅτι τέτοια ἐπαινετικὴ ἐπιστολή, οὐδέποτε θὰ ἐγράφετο γιὰ κάποιον ἀκραιφνῆ ὀρθόδοξο καὶ μαχητικὸ στὰ τῆς πίστεως Ἱεράρχη.

Κάτω λοιπὸν ἀπὸ αὐτὸ τὸ πρίσμα ἐξηγεῖται τὸ γεγονὸς ὅτι οἱ Ἰσραηλινοί, μόνο σ’ ἕναν Δεσπότη (ὅπως τὸν τοπικὸ Ἐπίσκοπο ), ὁ ὁποῖος ἔχει ἄριστες σχέσεις μὲ Ἑβραίους, Μουσουλμάνους, Εὐαγγελικούς, Ἀγγλικανούς, Παπικούς, Ροταριανοὺς κλπ., θὰ μποροῦσαν νὰ πλέξουν τέτοιο ἐγκώμιο, στὰ πλαίσια ἀσφαλῶς τοῦ διαλόγου καὶ τῆς συνύπαρξης μὲ ὅλους τους αἱρετικοὺς καὶ ἀλλόθρησκους στὴ Μητρόπολη-Κέντρο τοῦ πανθρησκειακοῦ, παγχριστιανικοῦ, συγκρητιστικοῦ διαλόγου, στὴ Μητρόπολη Δημητριάδος.

Ἴσως τελικὰ οἱ φῆμες ποὺ προέρχονται ἀπὸ ἐκκλησιαστικοὺς κύκλους ὅτι ὁ κ. Ἰγνάτιος προωθεῖται, ὅπως ἀκριβῶς καὶ ὁ προκάτοχός του, ὡς Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν νὰ εἶναι ἀληθινὲς καὶ ὄντως νὰ χρειάζεται τέτοιες βάσεις καὶ στηρίξεις ἀπὸ τοὺς Ἑβραίους γιὰ νὰ τὸ ἐπιτύχει.

Μετὰ τιμῆς

Ὁ Ὀρθόδοξος Χριστιανικὸς Ἀγωνιστικὸς Σύλλογος
«Ἅγ. Θεόδωρος ὁ Στουδίτης»