Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

30 Νοεμβρίου 2010

Ἐντιμότατε Κύριε Ὑπουργέ,

Μέ ἀφορμή τά ὅσα λέγονται και γίνονται σχετικά μέ την κάρτα τοῦ πολίτη θά θέλαμε νά καταθέταμε καί ἐμεῖς δύο λόγια προσθέτοντας ἕνα λιθαράκι στήν ἀντίδραση πού δημιουργήθηκε ἀπό κάποιους συνειδητούς χριστιανούς καί ἕλληνες ἀδελφούς μας.

ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ Ἀρ.Πρωτ. 237
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
«AΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ»
ΕΔΡΑ ΛΑΡΙΣΑ: 23ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 11, Τ.Κ. 41221.
ΠΑΡΑΡΤ. ΒΟΛΟΥ: ΓΑΛΛΙΑΣ 4,Τ.Κ. 38221.



ΠΡΟΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΥΠ’ΟΨΙΝ ΕΝΤΙΜΟΤΑΤΟΥ κ. ΥΠΟΥΡΓΟΥ

Κοινοποεῖται πρός:
1)Ἱερά Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος (Ἐπιτροπή ἐπί τῶν Δογματικῶν καί Νομοκανονικῶν Ζητημάτων).
2)Διάφορα Ἰστολόγια.

30 Νοεμβρίου 2010
Ἐντιμότατε Κύριε Ὑπουργέ,

      Μέ ἀφορμή τά ὅσα λέγονται και γίνονται σχετικά μέ την κάρτα τοῦ πολίτη θά θέλαμε νά καταθέταμε καί ἐμεῖς δύο λόγια προσθέτοντας ἕνα λιθαράκι στήν ἀντίδραση πού δημιουργήθηκε ἀπό κάποιους συνειδητούς χριστιανούς καί ἕλληνες ἀδελφούς μας.
        Εἶναι χαρακτηριστικό γνώρισμα τῆς ἐποχῆς μας ἡ σύγχυση καθώς καί ἡ παντελής ἔλλειψη συννενόησης μεταξύ μας ὄχι μόνο γιά σοβαρά καί ζωτικῆς σημασίας θέματα ἀλλά καί γιά τά ἁπλά, καθημερινά καί αὐτονόητα. Δυστυχῶς ζοῦμε στην ἐποχή πού οἱ ἅγιοι Πατέρες δέν ἤθελαν νά ζοῦν ἐξαιτίας ἀκριβῶς τῶν πιό πάνω χαρακτηριστικῶν γνωρισμάτων της, καί μέ δέος εὔχοντο ὁ Θεός νά μή τούς κατατάξει μέ τούς ὀγδοΐτες, τούς ἀνθρώπους δηλαδή πού θά ζοῦν στήν ὄγδοοη χιλιετηρίδα ἀπό καταβολῆς κόσμου.
      Ἡ ἔλλειψη συνάμα φωτεινῶν παραδειγμάτων, πνευματικῶν ὁδηγῶν με αὐθεντική ὀρθόδοξη πίστη, ἁγία βιοτή, θυσιαστική μαρτυρία ἐκ μέρους τῆς διοικούσης Ἐκκλησίας, μᾶς ὁδηγεῖ στο συμπέρασμα ὅτι βρισκόμαστε σε καιρό ἀποστασίας. Ἐδῶ και χρόνια ἔχουμε χάσει την ἐμπιστοσύνη μας στήν κάθε μορφή ἐκκλησιαστικῆς ἐξουσίας, διότι πιστεύουμε ὅτι ἔχουμε προδοθεί ὄχι βεβαίως στό παρόν θέμα μόνο ἀλλά κυρίως σέ θέματα πού ἅπτονται τῆς σωτηρίας μας, ἤτοι καθαρά θέματα πίστεως. Εἶναι γνωστό ὅτι ἡ διοικοῦσα Ἐκκλησία πρό πολλῶν ἐτῶν συμπορεύεται και συμπλέει με την αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τήν παναίρεση τῆς ἐποχῆς μας καί ὡς ἐκ τούτου δέν ἀποτελεῖ πλέον φάρο και ὁδηγό στόν ὁποῖο μποροῦμε να ἐναποθέσουμε και ἐμπιστευθοῦμε τή σωτηρία μας. Κι ἐνῶ θα ἔπρεπε να κηρυχθεῖ ἡ Ἐκκλησία ἐν διωγμῶ, ὥστε νά ἀφυπνισθεῖ και ὁ τελευταῖος ἀνίδεος πιστός και να ἀντιδράσει σέ ὅσα τοῦ ἑτοιμάζουν ἐρήμην του, οἱ φύλακες καί ποιμένες ἔγιναν συνεργάτες τῶν διωκτῶν καί τῶν ἐχθρῶν τοῦ ποιμνίου. Ἔχοντες ὅμως ἐναποθέσει τίς ἐναπομείνασες ἐλπίδες μας στόν μόνο καθοδηγητή καί σωτῆρα μας, ἀρχηγό τῆς πίστεώς μας Χριστό ἀκολουθῶντας το παράδειγμά του, θα πρέπει να βαδίσουμε θυσιαστικά καί σταυρικά ὅσον ἀφορᾶ καί στό θέμα τῆς παραλαβῆς τῆς κάρτας τοῦ πολίτη. Θά ἐπιλέξουμε δηλαδή συνειδητά τή στενή καί τεθλιμμένη ὁδό, τῆς ἀντιστάσεως, τῆς στερήσεως, ἀκόμη καί αὐτοῦ τοῦ διωγμοῦ.
      Ἔχουν ἀσχοληθεῖ καί ἔχουν καταθέσει τίς ἀπόψεις τους καί τίς μελέτες τους γιά τήν κάρτα τοῦ πολίτη ἀρκετοί, ἐπιστήμονες, θεολόγοι, καθηγητές, ἐπίσκοποι, κληρικοί,εἰδικοί καί μή, καί γι’αὐτό δεν θά θέλαμε να προσθέσουμε κάτι στά ὅσα τόσο διεξοδικά δημοσιεύθηκαν. Ἀνεξαρτήτως ἄν ἡ κάρτα θα ἐμπεριέχει ἤ ὄχι τόν ἀριθμό 666 πού ἀναφέρει ἡ Ἀποκάλυψη τοῦ Ἁγ. Ἰωάννου, πρᾶγμα τό ὁποῖο δέν τό γνωρίζουμε ἐπακριβῶς, ὥστε μετά βεβαιότητος να ἐπικαλεσθοῦμε καθαρά λόγους θρησκευτικῆς συνειδήσεως, ἀφοῦ μέχρι στιγμῆς κανένας κυβερνητικός φορέας δέν τήν παρουσίασε λεπτομερῶς, και δεν ἀπάντησε σε ἐρωτήματα πού ἐτέθησαν ἀκόμη καί ἀπό καθηγητές Πανεπιστημίου, ἀναμφισβήτητα ὅμως θα ἀποτελεῖ ἕνα ἠλεκτρονικοῦ τύπου φακέλλωμα.
      Στό ἠλεκτρονικό αὐτό φακέλλωμα, πού θα μᾶς ἐπιβάλλουν δικτατορικῶ τῶ τρόπῳ, ὡς Ἕλληνες πολίτες ἐπικαλούμενοι το ἄρθρο 9 Α τοῦ Συντάγματος τῆς πατρίδος μας καθώς και το ἄρθρο 9 τῆς ΕΣΔΑ ἀρνούμαστε να συναινέσουμε καί νά παραλάβουμε τήν ἐν λόγῳ κάρτα.
     Ἔχει ἐπίσης διατυπωθεῖ ὅτι ὅπως μειονότητες πού ζοῦν και ἀπολαμβάνουν τά διάφορα ἀγαθά τῆς χώρας μας ἔχουν τό ἀναφαίρετο δικαίωμα στό ὄνομα τῆς Δημοκρατίας νά ἐπικαλοῦνται τά ἀνθρώπινα δικαιώματά τους καί νά τυγχάνουν μιᾶς εἰδικῆς μεταχείρισης ὡς ἀντιρρησίες συνειδήσεως ἔναντι νόμων και ἐξουσιῶν πού τούς ἐπιβάλλουν να πράξουν κάτι ἀντίθετο μέ τά θρησκευτικά πιστεύω καί τίς ἀρχές τους, ἔτσι καί ἐμεῖς μποροῦμε νά πράξουμε το ἴδιο. Δέν κατανοοῦμε βεβαίως γιατί θά ἔπρεπε νά ἐπικαλεσθοῦμε τό ὡς ἄνω δικαίωμα, τή στιγμή πού δεν ἀποτελοῦμε μειονότητα στη χώρα μας και ἔχουμε τό ἀναφαίρετο δικαίωμα νά ἀπαιτήσουμε νά τηρηθοῦν οἱ νόμοι πού προβλέπονται ἀπό τό Σύνταγμά μας καί μᾶς προφυλάσσουν ἀπό κάθε καταπάτηση καί καταστρατήγηση τῆς ἐλευθερίας μας, ἀλλά ἀκόμη καί μέ τό πρίσμα αὐτῆς τῆς θεώρησης μποροῦμε νά περιφρουρήσουμε τήν ἄρνησή μας γιά τήν παραλαβή τῆς ἐν λόγῳ κάρτας.
     Δέν ἔχουμε ἀρνηθεῖ τήν παραλαβή οἱουδήποτε ἀριθμοῦ (ΑΦΜ, Δελτίου Ταυτότητος, Ἀσφαλιστικοῦ Φορέα, Ἀριθμό Δημοτολογίου κλπ.) καί μέχρι σήμερα ἐκπληροῦμε ὅλες τίς ὑποχρεώσεις μας ὡς πολίτες τῆς χώρας πού γεννηθήκαμε καί ζοῦμε. Ἐπειδή ὅμως κανείς δέν μᾶς διαβεβαιώνει, οὔτε πολιτικός οὔτε ἐκκλησιαστικός ἄρχοντας, ἀκόμη οὔτε και αὐτή ἡ Ἀρχή Προστασίας Προσωπικῶν Δεδομένων, ὅτι τα προσωπικά μας στοιχεῖα (ἰατροφαρκευτικά,περιουσιακά, φορολογικά, κλπ), τά ὁποῖα θα ἐμπεριέχονται στήν ἐν λόγῳ κάρτα θά εἶναι ἀσφαλῆ, μή προσβάσιμα ἀπό ἀντίχριστα κέντρα ἐξουσίας ἀκόμη καί ἐκτός τῶν ἐθνικῶν συνόρων μας (διασυνοριακή χρήση κάρτας) πού θά μᾶς ἐπιτηροῦν, κατασκοπεύουν και ὑπονομεύουν καθώς καί ἀπό πρόσωπα ὕποπτα και σχέση ἔχοντα μέ το ἠλεκτρονικό ἔγκλημα (το ὁποῖο ὑπόψη ὅτι δέν διέπεται ἀπό κανένα συγκεκριμένο νόμο) τύπου χάκερς κλπ. ἀρνούμαστε νά ὑπακούσουμε καί νά παραλάβουμε τή συγκεκριμένη ἠλεκτρονική κάρτα.
      Συντασσόμαστε λοιπόν μέ τήν πλευρά αὐτή τῶν συνανθρώπων μας – πολιτῶν πού γιά ὁποιονδήποτε λόγο (θρησκευτικό ἤ πολιτικό ἤ κοινωνικό) ἀρνοῦνται να παραλάβουν την κάρτα τοῦ πολίτη, ὅ,τι κι ἄν αὐτή ἐμπεριέχει, διεκδικώντας τά ἀναφαίρετα και ἀπαραβίαστα δικαιώματά μας ὡς πολίτες τῆς Ἑλλάδος τά ὁποῖα προφυλάσσονται ἀπό τό ἀνώτατο νόμο τοῦ Κράτους, τό Σύνταγμά μας.

Μετά Τιμῆς

Γιά τον Ὀρθόδοξο Ἀγωνιστικό Χριστιανικό Σύλλογο

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ     ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ
Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ        ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΝΑΚΟΥ